måndagar sucks

Den här dagen började faktiskt riktigt dåligt. Jag missade chansen att få skjuts av mamma och även att hinna med bussen. Så istället fick jag gå i regnet och blåsten ända till skolan. När jag nästan var framme så träffar jag på Anna. Då kommer jag på att hlvte vi har idrott idag och jag har inga idrottskläder me mig.

Resten av dagen gick rätt så bra. Vi hade en musiktävling på musiken o mitt lag (jag,rebecca, karro,michel,awet,filip o tobbe) vann hehe stolt :P Elr vänta den kanske inte gick så bra förresten. På lunchrasten tappade jag och sandra bort de andra och hamnade i korridoren på jakt efter dem. Den enda vi träffa på där var tobbe :/ haha. Sen på engelskan så hade vi ett oförberett prov elr va man ska kalla det o efter dt på svenskan så hade jag glömt min redovisning så jag får ta det nån annan gång :/ Sen var det idrott o eftersom jag e så jvla glömsk hade jag ju inte mina idrottskläder me mig. Så jag fick sitta bredvid o kolla på. Det var Rebecca och Mikaela som skulle hålla i lektionen. De var jätteduktiga :)


Imorron e det temadag. Får se hur kul det blir :/





jag kommer inte ens ihåg vad dåligaste heter på engelska :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback