Lucia

Idag är det Lucia :). Vi va i kyrkan o kollade på när skolkören sjöng i kyrkan. Det var väl okej, men vi fick sitta längst bak så vi såg inte pepparkaksgubbarna,tomtarna och de små tärnorna. :P


Sen hade vi lunch i 2,5 timme hehe. Jag satt och pratade med paula efter att ha käkat me de andra o sen följde jag med henne o Emmily till matsalen. När de käkat skulle de iväg till t-banan eftersom de skule forsätta lussa. Så då gick jag för att leta reda på de andra. O de tog ett tag :/ fast till slut hittade jag dem i biblioteket. Sen efter ett tag gick jag och karro ner till uppehållsrummet och bläddrade igenom gamla skolkataloger och årsböcker. Precis innan vi började så kom även Anna och Jojjo2 ner. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback