Lista

PERSONLIGT

1. Vad heter du?
Johanna
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Nåt lite mer engelskt namn, typ Samantha, Ashley elr Lindsay
3. Vilka andranamn tänkte dina föräldrar ge dig?
Har ingen aning, men jag antar att det var något hemskt det med :P
4. Vilket stjärntecken är du?
Vattuman
5. Vart bor du?
I förorten, Stockholm
6. Bott utomlands?
nope, men snart så :P
7. Flyttat antal gånger?
1 gång haha, mkt eller hur :P
8. Vart skulle du vilja bo?
London, England ;)

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
1,76
2. Hur mycket väger du?
som om jag skulle skriva det här...
3. Hårfärg och frisyr?
mörkblont, halvlångt och snedlugg
4. Ögonfärg?
jag skulle säga grönblå, andra har så svårt att bestämma sig o skulle nog säga, grönblågrå elr färgerna var för sig :P
5. Mest nöjd med?
Vilken svår fråga...ögonen kanske
6. Minst nöjd med?
Min kropp
7. Skostorlek?
41-42, bigfoot you know
8. Glasögon?
Nej
9. Har du några piercingar/tatueringar?
tre, alla i öronen, vill ha en piercing i läppen oxå, men skulle aldrig få för mama hahaha

FAVORITER

1. Filmer?
Pirates of the carribean, she´s the man, m.fl
2. Låtar?
Silence is a scary sound, To little to late och I´ve got you
3. Årstider?
alla förutom hösten
4. Mat/dryck?
smoothie, me love it
5. Djur?
rosa elefanter hahaha, skämta bara :P
6. Färg?
rosa och blå
7. Parfym?
Britney Spears "Fantasy"
8. Tv-program?
Ugly Betty o Grey´s anatomy


KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
Vinterjacka från Stadium
2. Vad använder du just nu för skor?
Mina grönrosa converse
3. Favoritfärg på kläder?
Alla förutom typ neonfärger och sånt
4. Favoritmaterial på kläder?
I don´t know
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
ojoj, den listan skulle bli lång :P
6. Favoritaffärer?
Gina Tricot, H&M och Bikbok
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
alldeles för mycket
8. Favoritmärke?
Friis&Companie, iaf när det gäller väskor


GREJER

1. Plånbok:
en rosa som jag fick av mina kusnier när jag fyllde 12 elr 13 tror jag
2. Tandborste:
En illrosa :P
3. Smycken:
Silver funkar alltid
4. Solglasögon:
Stora som mina kompisar "mobbar" mig för
5. Nagellack:
Svart elr rosa
6. Mp3:
En röd mpman
7.Mobil:
En siemens M65, med kamera



Kommentarer
Postat av: Dennis

JAG VILL OCKSÅ FLYTTA TILL LONDON!
Telepati?

2007-01-01 @ 20:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback