lista :P

Längd: 1.76
Vikt: Usch, alldeles för mycket
Favoritkändis: Just nu e det nog Sean Faris elr Jojo
Skostorlek: 41-42, värsta clownfötterna :P
Hårfärg: mörkblond
Ögonfärg: grönblågrå, iaf enligt mina kompisar
Favoritfilm: eh, har typ hundra stycken

Favoritskor: Mina grön/rosa converse
Drömjobb: Fotograf :)
Favoritbutik: H&M o Gina tricot
Favoritbutik/utomlands: vet inte
Favoritdryck: smoothie
Hur mycket lägger du i månaden på kläder: e en shoppoholic, så alldeles för mycket
Hur många skor har du: vänta, måste räkna....sju par som jag använder mest+ flipflops, sandaler, finskor m.m
Favoritdesigner:
TV-program: Ugly Betty
Fulaste plagget i din garderob:
Klänning eller kjol: Klännig
Favorittidning: Frida, Starlet elr Okej
Länder du varit i: Grekland (twice), Italia, Spanien,Frankrike och Danmark
Husdjur: Inget
Drömbil:en rosa cabriolet 
senaste filmen jag såg: Cheetah girls 2
Dit vill jag åka: London, England





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback