juldagen

Idag ska det bara softas :)

Igår var det ju julafton och jag blev totaltlurad! Trodde att det där stora paketet skulle innehålla en skateboard, men det innehöll en digitalkamera istället. Fast såklart blev jag ju glad över den :D O jag och mamma ska ändå åka och köpa en skateboard på mellandagsrean imorrn. En UCLA tröja från Bikbok blir det oxå. Jag vet, jag e bortskämd hahaha.

Det här var vad jag oxå fick i julklapp:

minihjärtaFilmen High school musical ( den e skitbra :D)

minihjärtaTvå eyeliners i rosa och grön ( har ingen aning om vad jag ska använda dem till)

minihjärta En kopp med änglar på

minihjärta En blå skjorta från H&M

minihjärtaEn grå tröja med svarta döskallar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback