julavslutning

Äntligen :) Ingen mer skola det här året :)

Har sovmorgon till 9:50 idag, för då ska vi vara uppe i kyrkan. Sen e det väl lite allsång eller vad man ska kalla det och nåra tjejer i nian ska sjunga solo eller spela något instrument. Paula e en av dem som ska sjunga :D och Karro ska spela trumpet till :D

Sen ska vi tillbaka till klassrummen, fika och få våra betyg. Efter det e det dags för mig och mina kompisar att sticka hem till Anna. Men först förbi pizzerian och köpa lite pizza. Sen blir det paketöppning för hela slanten. Det kan nog ta ett tag eftersom det blir ungefär 49 julklappar tillsammans. Tänk vad mycket pengar det e egentligen om varje kostar ungefär 30-40 spänn. Ojoj.
Får inte glömma att ta med mig kameran ;) Kanske ska plåga dem lite redan på skolavslutning.


Lyssna på den här låten den e verkligen skitbra :)
http://www.youtube.com/watch?v=Tvqe3sMLhyw


Nää, nu måste jag hitta på ett sätt att fördriva tiden lite här. Det är 50 minuter kvar tills jag ska träffa Sara vid korsningen. Se yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback