jag

Jag har världens längsta namn (johanna) :P o har även flera kompisar som heter samma sak.. Därför har vi/dem kommit på att vi måste ha smeknamn vi kan bli kallade för. Här e alla mina (nästan allihopa e totalt miffade men jag skriver dem ändå)smeknamn. Mina kompisar e så ööh.... duktiga på att hitta på smeknamn.

Jojo (me ett j i mitten observera!)
papperskorgen(för att jag fått tagit emot så mkt skit från andra)
bubblan(för att jag nästan alltid har tuggummi med mig)
Lassie (har med mitt efternamn att göra)
Lasse (samma där)
Neggo(negativ,kom de faktiskt på idag eftersom jag innan varje prov klagar på att jag kommer få IG)
JL (mina intialer)
JLa (intialer, JLo inspirerat:P)

Sen finns det nog fler men jag kan tyvärr inte komma på dem nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback