imorgon ;D

Imorgon e det julafton :D fast jag väntar fortfarande på snön :/

Har typ spenderat hela dagen med att kolla på gamla barnfilmer som handlar om hur figurerna firar jul hahaha. En av filmerna var skönheten och odjuret. Jag och odjuret e slående lika, iaf till utseendet hahaha.

Har även vart på jakt efter våra julstrumpor. Jag och min lillebrorsa rev typ upp varenda låda på vinden så den e dubbelt så stökig nu och vanligtvis brukar det se ut som en orkan dragit förbi däruppe :P Efter att vi hållit på och leta i säkert en halvtimme och vänt upp och ner på stället flera gånger så ropar min mamma att hon hittat dem nere bland juldukarna. E vi så smarta så vi kollar där först istället för att klättra upp på vinden. Nää, att vara smarta är inte min och min lillebrorsas starka sida precis :P

Ska försöka hitta julklapparna jag ska få av mama och pappa. Kanske ska försöka få med mig lillebrorsan som assistent. Har försökt letat efter deras gömställe ända sen jag var typ fem år men har fortfarande inte hittat de :P Men nån gång så ska det nog gå. :P




Det jag önskar mig i julklapp är dig <3                gullig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback