igår

glömde berätta en sak som hände igår :) Leffe bjöd oss på julmust,kolor och havrebollar på lunchen. Småsjuorna va grymt avundsjuka på vårt lilla gäng.




Det va skitkul i stan:) speciellt på hemvägen. Jag, Cassandra,Paulina,Elena o Matea hade på sig tomtemössor(jag,cassie o paulina köpte likadana) Sen gick vi runt där i gamla stan o det va nåra tyskar som tog kort på oss utan att fråga, skumma typer. Sen när vi kom ner till tunnelbanan så stirrade alla konstigt på oss. Sara sa att nu kunde hon för första gången hålla me om att folk kollade snett på mig. Jag tror hon får kolla mer, för d t var absolut inte första gången dt hände.

Ska över till Jojjo3 och käka middag. Mamma har "tjejmiddag" (tantmiddag haha) så jag har inget att käka hemma o pappa o jonas e på bio så jag känner mig lite oönskad här hemma för tillfället.





moget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback