Här e lilla jag igen :P

Det är bara 6 dagar kvar till nyårsafton. O jag har tusen nyårslöften jag tänkt ut att jag ska kunna hålla. Sen att jag redan glömt bort vad hälften av dem är e kanske lite illa :P

Just nu sitter säkert mina kusiner Gustav och Mårten och solar på någon strand(om det inte e natt vill säga) i Thailand. De åkte i förrgår och jag skulle ärligt talat gärna följt med. Jag älskar att vara hemma på julen, men då ska snön vara med i bild. Man går för f'n runt och tänker att det e september. Tack alla fabriker och bilar för att ni bidrar till växthuseffekten. Kul att jorden går under innan man ens fyllt 25(10 år kvar)!


Så ut med lite aggression och avundsjuka där.


Var upp till Vällingby för att handla lite frukt med mama och mormor på hemköp. På ditvägen såg jag Johnny som går i sjuan i min skola och som brukar hänga i kyrkan och på hemvägen såg jag två killar som går i åttan. Plus att igår när jag och min familj var ute på promenad för att få bort lite av julmaten så träffa vi på William (Har gått i samma klass som honom i flera omgångar) och Magnus(han har gått i min parallellklass sen 6-års). De kan väl vara schysta, men de förknippas med skolan och skolan på julafton= dålig kombination.



För att han e sötast <3
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback