God jul!!!

Har redan varit vaken i två timmar och sitter nu här finklädd. :P Det första jag gjorde imorse var att kolla vad jag fått i min julstrumpa. Jag fick ett par rosa urgulliga tofflor och en kexchoklad. Mums :P
Sen gick jag in i vardagsrummet och så höll jag och min lillebrorsa på att försöka lista ut vad som var i våra julklappar under granen. Det största paketet där e till mig och jag e 99% säker på att jag vet vad dt e :D

Ska åka med mamma och hämta mormor och morfar, sen ska vi väl äta lite julmat och efter det är dt Kalle som gäller och sen julklappsöppning :D

GOD JUL
MERRY CHRISTMAS
FELIZ NAVIDAD

                                                                                               julgran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback