fredag :)

Idag imorgon idag är en annan dag ( eller hur va det?)

Snacka om stressig dag. Först hade vi matte, men vi fick vänta i typ femhundra år innan vår lärare kom. Medan vi satt där och vänta så kom TT och _ _ _ _ _  gående. Jag missade precis chansen att lägga krokben för dem. Jag får väl nöja mig med att jag "stal" en krona ifrån dem igår. Inte så mycket att hurra för precis.

Sen hade vi SO. Vi kollade klart på en film som vi kollade på igår. Den handlar om några judar i koncentrationslägret Sobibor som planerar
 en flykt från lägret. Helt klart värd att se :)

Sen skulle vi upp till biblioteket i Vby, bara för att våran klass varit så duktiga när vi va där förra gången. Så vi fick stressa upp dit, bara för att sitta och lyssna på när de berättade om olika dikter (kul att skriva, men så tråkigt att höra fakta om) Sen fick vi skynda oss ner till skolan igen, eftersom vi hade knappt en halvtimme på oss att käka och hinna till bussen. Jag, Sandra o Sara halvsprang typ nästan hela vägen haha. O när alla i syslöjdsgruppen( det var vi som skulle iväg) käkat så rusade vi till busshållsplatsen och efter typ 2-3 minuter så kom bussen. Sen åkte vi till Sundbyberg där vi fick kolla på balklänningstyger :D Alla valde grymt fina färger, längtar efter att få se dem sen. Min balklänning ska vara i färgen....not gonna tell ya :P



Silence is a scary sound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback