flippflopp

Idag va dt e kort dag. Som jag nog sov igenom mest. Först så hade vi idrott (inte så mycket att sova under då men iaf:P). Vi körde kryssarkung o vi lyckades lura de andra rätt så bra :P
Sen va dt svenska. Jag sov igenom den lektionen, vi satt o läste o jag kommer inte ihåg ett skit av vad jag läste, vilket e otroligt smart av mig eftersom jag ska redovisa om den där boken sen.

Sen va det lunch och som vanligt ville mina kompisar att vi skulle gå ner till Leffe. Så där sitter vi nere i Leffes lilla trånga syrelösa kontor och lyssnar på musik på datorn som var inne när vi va fem år. Hälften av oss ligger i sofforna och halvsover, den andra halvan spelar patients på datorn. Detta gör vi alltid, elr ja kanske 98% av alla raster under den här terminen eftersom de andra vägrar att sitta i ljushallen(okej dt e kallt där men ändå) elr i korridoren (det finns syre där! Och gott om plats, trots att när de beskriver korridoren så får de den att låta som min hall o Leffes kontor som kungens slott) Hoppas hoppas hoppas att snön kommer snart så vi kan gå ut istället. Får snart klaustrofobi av dt där lilla rummet!

Sen va det teknik, elr ja egentligen matte, men vi fick göra klart våra hus istället. Min grupps hus e klart så istället satt jag o skyndade på Sara, Erik o Michel me deras hus. Men jag tror inte jag lyckades så bra för dt va Sara som gjorde dt mesta, de andra satt mest o frågade om Sara inte skulle göra på dt sättet istället hahaha.

Sen hade jag spanska. Spanskaprov. Det gick otroligt dåligt trots att jag satt längre än vad jag brukar. IG


Sen regnade dt på hemvägen. Var e snön?????




slå mig blodig, de såren läker iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback