Dagens

... klädsel: jeans från affären manhattan, Tröja från gina tricot, Iorstrumpor :P... smink: mascara,svart eyeliner,foundation, brun ögonskugga och lipgloss
... frisyr:utsläppt med silverdiadem
... låt: Silence is a scary sound med McFly
... vill ha: ännu mer nya kläder hehe
... saknad: Dt vet typ alla mina kompisar, inget nytt precis
... roligaste: min vurpa med skateboarden inomhus
... tråkigaste: Flagnande nagellack
... kramar: det va det dåligt med idag
... pussar: samma här
... TV-program: Lizzie McGuire, gamla minnen uppstår hahaha
... köp: två tidningar, Frida och Starlet
... godis: noblesse, mjölkchoklad
... lunch: spagetti och köttbullar á la lady o lufsen hahaha
... kvällsmat: kyckling och pommes fritez
... träning: öh, inte så mycket av det faktiskt
... läsning: mina tidningar hehe
... nyttigaste: äpple?
..."oh no!": att jag såg fjortisparet nr1 på väg hem från Vby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback