and thats why

Julen suger, o så gör även dagarna efter det. Det e meningen att man ska vara glad över julen och spendera mycket tid med familjen och vännerna. Jag skulle faktiskt bli grymt glad om mina kompisar kunde vara hemma istället för att åka bort. För jag behöver dem verkligen. Jag och min familj är inget vinnande team precis. Vill inte låta nedlåtande mot dem, men vi passar verkligen inte ihop. Jag vill förändra saker, testa nya saker, helst bara bli nån annan egentligen (mitt liv har verkligen varit sämst ända fram tills i år), men min familj vägrar förändras. Vi sitter där som vi gör varje år, jag e den enda som inte umgås med de andra tre 24/7 lixom. De skyller på mig för att jag inte vill följa med dem överallt, men jag vill ju för f'n känna mig som en egen person, inte som en del av en grupp, vilket de tycker att jag borde göra. Sen har vi alla semestrar genom åren. Alltid samma visa. Familjesemester med bara familjen och en sur Johanna som vill träffa lite andra människor än de tre hon bor med 365 dagar om året. Så sitter vi där o tjafsar om att jag inte kan vara den där lilla perfekta dottern som alltid vill vara med sin kära familj.

Visst låter jag som en taskig bitch just nu, men jag kan inte hjälpa det. Jag kan inte umgås med folk hela tiden utan att bli irriterad på dem, det kan ingen människa undvika. Sen att jag e den enda människan som måste ta skit från alla andra i världen för varenda sak jag säger eller gör e väl inte mitt fel. Jag föddes med texten hata mig  intatuerad i pannan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback