2:a december

2:a luckan i chokladkalendern hehe. Har hört ett rykte på pa som säger att McFly kommer till Sverige i vår. Fast när, var och hur har jag ingen aning om, bara det stämmer så blir jag glad :)


Ska vara lite duktig idag och städa mitt rum, det ser ut att ha varit med om en orkan, fast så ser det alltid ut i och för sig:P Sen ska jag va så duktig så att jag ska följa me mama till vby och handla. Ska checka in om det finns lite julklappar till kompisarna oxå. Ska jag va ärlig så har jag inte köpt en ända till nån av mina kompisar än, elr jo halva Sandras present. Jag ska dessutom skriva rim till allihopa i år igen. Varför gör de så mot mig : /  :P

Nåt mer som måste göras idag?.....Ut o ta kort kanske vem vet ;)




music is my drug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback