2 dagar kvar :D

Jaha, vad ska göras idag då? Kanske ska försöka julpynta lite i mitt rum (har inte hunnit med det än :/ ) Sen så ska jag och Jojjo3 till Vby för att handla de sista julklapparna. Har ingen aning om vad jag ska köpa till mormor. Kanske en vas :P


Jag undrar om det är något konstigt i min mat eller något sånt för jag drömmer helt vrickade saker om nätterna. Eller så är det väl miljön jag bor i :P


Just det jag glömde berätta om vad som hände i kyrkan igår. Min klass fick jättebra plats, längst fram av alla niorna så vi hade bara småsjuorna framför oss och kunde därför se allt som hände där framme. Det var flera som sjöng solo som sagt och när vi hade allsång så hade musikläraren fixat fram en stor skärm som visade sångerna. Lite häftigare än de här slöseriet med lapparna som vi haft åren innan. Fast det lät helt hemskt när vi sjöng. hahaha När vi kommit tillbaka till vårt klassrum så berättar Paulina att Erika som går i min förra klass hade sett Danny och Johan från Idol i kyrkan. De skulle tydligen sjunga för skolan som hade julavslutning efter oss i kyrkan. O jag missade dem! Stor tabbe. A ja när Paula och Gabbi blivit kända sångerskor om ett par år så kanske jag kan hänga med dem på kändisfesterna ;P



uppmärksamhetsfreak? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback