1:a december

Så var e den där dumma snön nånstans? Vill ha snöbollskrig, dt va så kul förra året. :)

Kommer ihåg förra vintern. Jag lyckades övertala en person att han skulle va me på snöbollskrig. Jag hade fått me mig ett gäng tjejkompisar oxå och jag lyckades övertala dem att vi skulle mula honom tillsammans (vi brukar göra så mot varandra oxå så :P). Vi skulle mötas vid våran nya skola men han gick till den gamla. Det var nog tur för om han blivit mulad så skulle han nog hata mig ännu mer än vad han redan gör idag.

Sen var dt ju en annan person som gick och tjatade i flera veckor om att han snart skulle fylla år. Jag kommer fortfarande ihåg när han fyller tack vare dt
Jag kommer ihåg när jag och mina kompisar hade en liten avslutningsfest hemma hos Anna i julas förra året. Det va skitkul :D o sååååå mysigt :)


Idag e dt ju som sagt 1:a december och mama ska köpa en chokladkalender till mig :P Saknar när man var liten o fick paketkalender hehe fast mina föräldrar har väl blivit snålare sen dess.


Alla mina kompisar som läser dt här o vet att ni betyder nåt skriv vad ni önskar er under kommentarer :)
Dt blir lite julhandla i helgen eftersom jag typ måste köpa julklappar till miljoner människor (då e inte ens 1/4 av mamas släkt medräknade på den listan :P)


Det som står högst upp på min önskelista just nu:
-McFlys skiva Wonderland
-McFlys skiva Motion in the ocean
-pengar hehehe
-en bra svart eyeliner
-locktång
-en skateboard (mama tycker att jag ska ta över Jonas gamla men den har ninjor på undersidan :/  nooo)
-LÓreal Proffessionnel Tec Playball Beach Creme
- ett brett vitt diadem

okej dt där va typ hela önskelistan då men :P



Snart e det jul här i vårt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback